Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Μπορεί να άργησα αλλά είμαι εδώ.

Ανάπηρη πόλη

3 σχόλια:

gyristroula2 είπε...

Καλημέρα, Γιώργο, πολύ καλό βίντεο. Στις πόλεις μας όχι μόνο δεν υπάρχει πρόβλεψη για άτομα με κινητικές δυσκολίες, αλλά για οποιονδήποτε μη εποχούμενο, αφού αντιμετωπίζεται ως εμπόδιο στο παρκάρισμα επί του πεζοδρομίου, στο πέρασμα με κόκκινο, στη στάθμευση στη διάβαση, στο ξεφόρτωμα εμπορευμάτων σε όλο το πλάτος του πεζοδρομίου και πάει λέγοντας. Έχω δει πολλές φορές απελπισμένους ανθρώπους σε καροτσάκια να βγαίνουν μέσα στη μέση του δρόμου δίπλα στα αυτοκίνητα, ποντάροντας στο ότι δεν θα τολμήσουν να τους πατήσουν!
Νομίζω ότι οι οργανώσεις πεζών και αναπήρων πρέπει να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν μια υπηρεσία δικηγόρων άμεσης δράσης, να πηγαίνουν με τα μηχανάκια παντού όπου τους καλούν και να υποβάλλουν μηνύσεις σε οδηγούς, δημάρχους, καταστηματάρχες επί τόπου.

Θερσίτης είπε...

Η Ελλάδα είναι η πατρίδα του πολιτισμού, είναι η κοιτίδα της δημοκρατίας, είναι το λίκνο της φιλοσοφίας....
Μια πυγή είναι, αδελφέ μου, μια κοπραναγωγός πυγή.
Ντρέπομαι που είμαι πολίτης αυτού του τόπου.
Ευχαριστούμε για το βίντεο αυτό.

meril είπε...

Γιώργο ... τι να πω...
Μα να ταν μόνο η πόλη σου...
Όλοι είμαστε άντε να μην ανοίξω το στόμα μου (άριστα τα λέει ο Αντώνης)

Μόνο μη χάνεσαι
να χαρείς ό,τι αγαπάς μη χάνεσαι