Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Ετσι έχουν τα πράγματα....





Τώρα που οι εκλογές είναι πια παρελθόν, τώρα θα προσπαθήσω να μιλήσω λίγο σοβαρά και να εξηγήσω την αντιπάθεια μου στην κυβέρνηση που μας άφησε χρόνους.
1. Πάντα από καταγωγή, οικογένεια κλπ ήμασταν από την άλλη μεριά, ποτέ κανένας ούτε στην στενή ή την ευρύτερη οικογένεια δεν υπήρξε αστυνομικός, στρατιωτικός, δικαστικός κλπ (αυτή θα μπορούσε να είναι η «βιολογική» εξήγηση του φαινομένου, αν και είμαι πάντα κατά των «βιολογικών» προσεγγίσεων)
2. Στον χώρο της δουλειάς μου, χώρο που έχει να κάνει με την ψυχική αρρώστια, την ψυχιατρική πρακτική των ιδρυμάτων και την προσπάθεια επανασύνδεσης με την ζωή των συνανθρώπων μας που έχουν χάσει τα πάντα, δικαιώματα, οικογένεια, φίλους, ευκαιρίες και πολλά ακόμα, μόνο και μόνο γιατί κάποτε είχαν την ατυχία να πέσουν στα γρανάζια της ψυχιατρικής περίθαλψης-διαχείρισης- προκατάληψης κλπ κλπ κλπ. Ε λοιπόν αδέλφια, στον χώρο αυτό τα τελευταία 5 χρόνια έγιναν τόσα πολλά βήματα προς τα πίσω, ώστε όλα όσα είχαμε πετύχει τα πολλά προηγούμενα χρόνια με τις όποιες δυσκολίες (γιατί τίποτα δεν χαρίστηκε…) ΟΛΑ ακυρώθηκαν και μαζί πολλά όνειρα και ελπίδες ανθρώπων που μόλις είχαν μάθει πάλι να ονειρεύονται και να ελπίζουν και μαζί έγινε και μια μεγάλη καταστροφή ανθρώπινων πόρων, φοβάμαι μη αναστρέψιμη πια. Τόσο σε κεντρικό σχεδιασμό όσο και τοπικό επίπεδο οι πολιτικές και οι πρακτικές τους υπήρξαν καταστροφικές.
Δε λέω και στους άλλους τομείς, οικονομία, παιδεία κλπ επίσης χάλια τα πήγαν. Η πολιτική τους στην ψυχική υγεία όμως ήταν εγκληματική.
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

5 σχόλια:

meril είπε...

Οπότε καταλαβαίνουμε όλοι τι δουλειά πρέπει να πέσει ....
και πρέπει να μαζέψουμε όλο μας το κουράγιο και την αισιοδοξία που έχει γίνει φύλλο φτερό αλλιώς κλάφτα Χαράλαμπε
Μ' αυτά και μ' αυτά δε σημαίνει πως δε χάρηκα. Το τόσο χαμηλό ποσοστό της Ν.Δ. όμως εμένα μου δείχνει το μέγεθος της απελπισίας του κόσμου
Τεσπα δε μιζεριάζω άλλο. Πιστεύω πως ο Γιώργος θα είναι περισσότερο παραγωγικός απ' τον άλλο
καιρός όμως να γίνουμε κι εμείς στο βαθμό και στο κομμάτι που μας αναλογεί

Θερσίτης είπε...

Κι εγώ νόμιζα πως ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι ίδια.

gyristroula2 είπε...

Από το 93, μετά την κυβέρνηση Μητσοτάκη και όλο εκείνο το αίσχος που την έφερε στην εξουσία, είχα ορκιστεί να μην θεωρήσω ποτέ πια τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ το ίδιο, και να μαυρίσω συνειδητά όσους το υποστηρίξουν αυτό, γιατί δεν ζούμε στην ίδια χώρα.
Στα πιο μαύρα χάλια του το ΠΑΣΟΚ δεν έφτασε ούτε στο νυχάκι της κυβέρνησης Καραμανλή.
Από κει και πέρα, ας σκεφθούν μερικοί τι απαιτείται, για να πάψω να ψηφίζω με συμψηφισμό. Μήπως αφού δεχθούν αυτό το δεδομένο να μου δώσουν μια καλύτερη προοπτική από το μαύρο άσπρο;
Για να είμαι ειλικρινής, μόνο οι οικολόγοι με πηγαίνουν προς τα εκεί για την ώρα.

Λορελάη είπε...

Ο εφιάλτης τέλειωσε κι ακόμα δεν μπορώ καλά-καλά να το πιστέψω.
Κι εγώ ποτέ δεν πίστεψα ότι ΝΔ & Πασοκ είναι ίδια, αλλά ως προς το "νέο Πασοκ" -γιατί κάπως πρέπει να το διακρίνουμε από το άλλο , το "αμαρτωλό"-, εγώ έχω να πω ότι με εμπνέει! Πρώτη φορά στη ζωή μου δεν ψήφισα με κριτήριο το μη χείρον βέλτιστο (συμπεριλαμβανομένων και των αριστερών ψήφων). Πιστεύω ότι ο Γιώργος έκανε συστηματική και πολύ καλή δουλειά όλα αυτά τα χρόνια. Προσωπικά συμφωνω και με το πρόγραμμα, και με το όραμα, και -το κυριότερο ίσως- με τα πρόσωπα που ανέδειξε.
Άλλο φοβάμαι. Την ελληνική κοινωνία, που δεν ξέρω αν θα θελήσει να αφήσει τη βολή της.

giorgos_st είπε...

Μιλώ για ένα πολύ συγκεκριμένο χώρο, για όλα τα υπόλοιπα βεβαίως και γνωρίζω τα στραβά και τα ανάποδα του ΠΑΣΟΚ, βεβαίως και ελπίζω σε μια αλλαγή συμπεριφοράς αλλά όχι και σε αλλαγή στα ουσιαστικά ζητήματα. Δεν αρκεί να λέμε το υπ.δημόσιας τάξης υπ.προστασίας του πολίτη, η συλλογική μνήμη μας ξέρει πολύ καλά τι προστατεύει το υπουργείο αυτό.