Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Αριστοφάνης που μας χρειάζεται!!!!!!!



Να λοιπόν που ήρθα...μη μου τα ψάλλετε!!! Έχω πολύ περισσότερους λόγους να σας τα ψάλλω εγώ αλλά ...πως πήγε το καλοκαίρι σας? Μερικοί χαθήκατε για τα καλά στην αγκαλιά της θάλασσας(να υποθέσω πελοπονήσσιας?) Άλλοι βλέπουν τον Μπαμπινιώτη στους θερινούς εφιάλτες τους, η γυναίκα του πρωτομάστορα τη γλύτωσε παρα τρίχα από το να γίνει δομικό υλικό στο γεφύρι! και άλλες αναρρώνουν από τα κουνουποτσιμπίματα της Ηπείρου ύστερα από την άτακτη υποχώρηση τους (από την Ήπειρο και όχι μόνο...) Καλώς σας βρήκα!!!!

9 σχόλια:

meril είπε...

Καλώς τον καλώς τον!
ανανεωμένος και με δώρα....

(αντιπαρέρχομαι... και χαίρομαι)
ματς μουτς

giorgos_st είπε...

Καλημέρα Μέρη ευχαριστώ για την υποδοχή.

gyristroula2 είπε...

Αν μας χρειάζεται λέει!
Καλώς ήρθες, μας έλειψες...

giorgos_st είπε...

Καλημέρα Γυριστρούλα, σου έφτασε το καλοκαίρι? ή θέλεις κι'αλλο?

gyristroula2 είπε...

Δεν σκοπεύω να παραιτηθώ ακόμα από το καλοκαίρι, Γιώργο. Θα πάρει παράταση...

Θερσίτης είπε...

Και να, αδελφέ μου, που ...σε ξαναβρίσκουμε. Προβλήματα firewall μάλλον με δυσκολεύουν να πατήσω το χώρο του διαδικτύου. Όμως χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω. χαιρετισμούς στη χαρούλα.

giorgos_st είπε...

Γυριστρούλα τωρα μπορείς να γίνεις και χειμερινή κολυμβήτρια τι ο Μπαρκιτζής καλύτερος είναι?
Αντώνη από μακριά σε χαιρετώ και σε μαλώνω( Μια φορά και γω), γιατί δεν το λες στα Ελληνικά το firewall???

Λορελάη είπε...

Καλώς΄μας ξανάρθατε! καλώς μας ξανάρθατε!
Χαθήκαμε, αλλά είπαμε να κάνουμε μια μεγάααααααααααλη αποχή απ' όλα!
Ως φαίνεται την χρειαζόμασταν όλοι.
Μόνο που... εγώ τουλάχιστον δεν επέστρεψα, κουτρουβαλιάστηκα...
Μου φαίνεται πως μόνο οι...διαρκείς διακοπές μας σώζουν...

Μούλειψε το καυστικό σου χιούμορ, και οι μουσικές σου. Υπέροχη η ανάρτηση!!

φιλιά φιλιά φιλιά! και στους δυο!
σας αγαπώ τρελά (κι ας μην το δείχνω όσο θάπρεπε...)

ΥΓ. έχω στείλει κάτι μειλάκια. τα πήρατε; έχω την εντύπωση ότι το ιμέιλ μου τάχει παίξει.. και μάλλον κατα 'κει πάει και ο υπολογιστής μου...

giorgos_st είπε...

Γειά σου καλή μου, κρίμα μωρέ που δεν είσαι στην πρώτη γυμνασίου, θα σου έδινε laptop ο υπουργός...τα mail δεν τα πήραμε. Φιλιά κι'αγάπες.