Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

εξηγήσεις...

Τι έγινε παγώσατε? Αντε να εξηγηθώ γιατί φοβάμε δεν κατάλαβε κανένας τίποτα.
1. ¨Οτι μισώ περισσότερο είναι τα σκυλάδικα,το ήθος τους και η αισθητική τους
2. Βρήκα ευκαιρία να παίξω με τις λέξεις,αφού είδα την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση της Γυριστρούλας για το επιγόνιον.Φυσικά και δεν εχει καμιά ευθύνη.
3. απογόνιον= η μουσική των απογόνων
4. Η βραχονησιδα το έπιασε και το προέκτεινε, η μουσική η γραμμένη στο γόνατο.
5.Όταν εξηγούμε τα αυτονόητα, θαρρώ πως χάνουν το γούστο τους.
6. Δεν είναι απαραίτητα όλες οι αναρτήσεις πετυχημένες (πως θα μπορούσε άλλωστε) όμως μια συνισταμένη με σταθερή άποψη νομίζω πως την έχουμε όλοι μας.
7. Σας αγαπώ και σας φιλώ.

6 σχόλια:

gyristroula2 είπε...

Τι τζόρας θεέ μου! Καλέ, μας άρεσε πολύ το απογόνιο και το καταλάβαμε και ο συνειρμός επίσης! Απλώς δεν προλαβαίνουμε πάντα να γράψουμε σχόλια. Εντάξει;;;;;;;;;;

meril είπε...

Έλα καλέ αμέσως....
Άντε μη θυμώσω
Για τους ανθρώπους μου το ρήμα αμφιβάλλω δεν υπάρχει!

Υ.Γ. Ετοίμαζα τ' αυριανά

giorgos_st είπε...

Θέλω μια μπάντα με επιγόνια να παιανίζει, Μέρη το κομπουχάκι θα απονεμηθεί εν επισήμω τελετή?

meril είπε...

Oh yes!

Κοτζαμάν μύκης είν' αυτός.....

Παλιόπαιδα.... ε, παλιόπαιδα....

Λορελάη είπε...

Το καταλάβαμε βρε κουτό! Σιγά μη σου θυμώσαμε. απλά πάθαμε ένα μικρό πολιτισμικό σοκ :)))

(παιδιά γίνεται εγώ να λείπω από την... απονομή;;;;;)

Θερσίτης είπε...

Μου φαίνεται πως κάτι έχω χάσει πάλι. Ή μήοως η αηδία μου για τα σκυλο-τέτοια με προστατεύει;
Πολλή δουλειά, αδέλφια. Σας έχω, όταν σας βρίσκω, για ξεκούραση.