Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Αγ.Σοφία


Μοναδικό και θα μοιραζόμαστε για καιρό ακούσματα από δώ

7 σχόλια:

Λορελάη είπε...

Γιώργο μοναδικό!!! όπως ακριβώς το λες!

meril είπε...

Πάρα πολύ ωραίο....
Πού τα βρίσκεις καλέ;

. είπε...

Γιώργο...για άλλη μια φορά με αφήνεις έκπληκτη...και όχι μόνο.
Συγκινημένη! Η καταγωγή μου από κει...από το Φανάρι.
Καταλαβαίνεις ότι αυτή σου η ανάρτηση...με άγγιξε ιδιαίτερα.Πολύ ωραίο το αρχείο σου.Το άκουσα πολλές φορές.
Συγχαρητήρια Γιώργο!

Θερσίτης είπε...

Γιώργο μου, έγώ το ήξερα χρόνια τώρα το κέντρο που έχει φτιάξει ο γιος του Σαββίδη. Συχνά το χρησιμοποιώ και στη σχολική μου προετοιμασία. Η Αγια-Σοφιά παντοτινό μνημείο-σύμβολο τέχνης και εθνικής αναφοράς όλων μας.

gyristroula2 είπε...

Κι εγώ το ξέρω προ αμνημονεύτων χρόνων και έχω κάνει και μάθημα απευθείας εκεί, με ένα τμήμα αστεριών του ΤΕΕ παρακαλώ!
Μάλιστα, το είδα να στήνεται, ενώ είχε μόνο το αρχείο Καβάφη σχεδόν.
Όλα μας τα μυστικά τα ανακαλύπτεις, τρυποκάρυδο! Επικίνδυνος είσαι!

giorgos_st είπε...

Θεέ μου πόσο φιλόλογοι είστε μερικοί μερικοί που το ξέρατε αλλά δεν το λέγατε...καλά βρέ δεν είπαμε μοίρασμα? Ντροπή σαν τις συντεχνίες κάνετε!

Θερσίτης είπε...

Σύντεχνε, για συντεχνίες γιάντα μιλάς;