Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Χωρίς λόγια...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

5 σχόλια:

Λορελάη είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ φωτογραφία!!!
(και ο μεγάλος Μανιτού και η καλή του φυσικά μες στον τρελό χορό τους... Θα καταφέρουν όμως να δουν τα σήματα καπνού;...)

Θερσίτης είπε...

Μάλλον για Μάλαμα είμαι τώρα παρά για Μανιτού, αλλά ευχαριστώ, Γιώργο. Ήθελα νάξερα πού βρίσκετε αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες.
Αν δε στάθηκα ως πρόεδρος στο επίπεδό μου, είναι επειδή έχω διαλείψεις αυτό το διήμερο. Ελπίζω αύριο να έχουν τελειώσει.

meril είπε...

Καλό απομεσήμερο σ' όλους...
Ο καιρός κρύωσε ξανά ε, μια ιδέα ζεστασιάς εδώ...ν' απαγκιάζουμε οι ταλαίπωροι...

gyristroula2 είπε...

θα συναντηθούμε στο σαλούν; Α τι ωραία! Μια κλοτσιά στην πόρτα και νερό που καίει κι ο άνεμος έξω να παίρνει τα ξερόχορτα.

giorgos_st είπε...

Οι φωτο είναι δικές μου (ειδικά οι ασπρόμαυρες από το κουτί στο πατάρι)αντί να πάω να βγάζω αρραβώνες-γάμους-βαπτίσεις τελικά για το πατάρι το χόμπυ μου, και ήταν και ακριβό χόμπυ εκείνο τον καιρό (καμιά σχέση με σήμερα που γίνονται όλα ψηφιακά και γρήγορα)
Θερσίτη μια χαρά πρόεδρος είσαι,εδώ κυκλοφορούν κάτι πρόεδροι γ.. και συ για ένα διήμερο διαλείψεων το κάνεις θέμα(ωχ τι είπα?)
Λέω να συνεχίσω με αμερικάνικο νότο (που εμένα με ταξιδευει σημερα)
Ξέχασες gyristroula την ποτίστρα για τα άλογα που ήταν έξω από το σαλούν την θυμίζω και σε σένα και σους υπόλοιπους, όχι δεν σας απειλώ το λέω ανοιχτά, σε όποιον από όλους μας αξίζει ποτίστρα, στην ποτίστρα μπας και συνέλθει.